Historisch onderzoek

Naast dat de historie van een mooi bedrijf leuk is om te lezen heeft het ook een economische waarde. Een goed be- en geschreven geschiedenis kan worden ingezet om werknemers verder aan je te binden, roept trots op, geeft een product aanzien en biedt (potentiële) klanten een blik in dat verleden. Dat geeft vertrouwen.

Hoewel veel bedrijven zich beroepen op een rijke geschiedenis laten velen het daarbij en zetten het niet in als marketing tool.

1937 Nieuwe Ketel 1 Lonka op Stooftruck 1937 - MvSM

Juist door de geschiedenis uitgebreid in te zetten in advertenties, op de website, op beurzen en/of richting het eigen personeel, zal het de producten en diensten ondersteunen en de perceptie van het bedrijf positief beïnvloeden.

Als onderzoeker kan ik via een groot aantal bronnen en mijn netwerk een gedegen verhaal van uw bedrijf maken. Daarnaast kan ik als uitgever die informatie in een formaat gieten die het beste bij uw bedrijf past.

No-nonsense, duidelijk en op vele manieren inzetbaar. Uitgebreid onderzoek of kleinschalig gerichte research, alles is mogelijk.

Mail of bel me voor meer informatie

 

Advertenties